رازهای لاغری سریع و پایدار - 4 علت توقف کاهش وزن | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

رازهای لاغری سریع و پایدار - 4 علت توقف کاهش وزن | پزشکی


تمام ما با این افت وحشتناک در روند کم شدن وزن خود آشنا هستیم. سخت ورزش می‌نمایید، کالری‌ها را محاسبه می‌نمایید، وزن کم می‌نمایید، اما یک دفعه، تمام چیز ثابت می‌شود!

فرقی هم نم‌یکند دیگر چه می‌نمایید، اما هر چه هست نمی‌توانید آن عدد روی صفحه ترازو را کم شدن بدهید.

آیا این افت روند کم شدن وزن طبیعی است، یا برزخ ناشناخته‌ایست که تمام کسانی کهتلاش دارند وزن خود را کم کنند با آن روبه رو می‌شوند ؟

من به مراجعین خیلیی در این زمینه یاری کرده‌ام و آنچه که تجربه در تمام این سال‌ها به من ثابت کرده از این قرار است:

تمام مردمی که روند کم شدن‌وزنشان کند شده است یک وجه مشترک دارند، آن‌ها دیگر مثل گذشته تمام‌ی توان خود را به کار نمی‌برند!

زمانی شما تازه یک برنامه کم شدن وزن را آغاز کرده‌اید خیلی هیجان زده‌اید و کلی انگیزه دارید تا تغییرات بزرگی در زندگیتان ایجاد نمایید، اما از هفته هشتم به بعد آن شور و اشتیاق و جدیت اولیه فروکش می‌کند.

بیایید روراست باشیم، سخت است که بخواهیم هر روز برای ورزش کردن با انگیزه و پر انرژی باشیم و رژیم خوراکی کاملاً سالمی را رعایت کنیم. اگر چه، این موارد برای آمادگی ذهنی و جسمانی شما جهت کم شدن وزن واقعا ضروری هستند.

اگر احساس می نمایید اعداد روی صفحه ترازویتان دیگر تغییری نم‌یکند از خودتان سوال کنید آیا تمام تلاش خود را می‌نمایید ؟ آیا به طور منظم ورزش می‌نمایید و تمرینات را کامل انجام می‌دهید ؟ آیا زیادتر از آنچه بایست، خوراکی نمی‌خورید؟ یا آیاتلاش ندارید به وزنی برسید که واقعاً برای هیکل و قد شما خیلی کم است ؟

چطور می‌توانیم آن شور و اشتیاق اولیّه را به دست آوریم و به مسیر درست برگردیم؟

در دنباله به شما نکاتی را میگویم که به مردم خیلیی در این زمینه یاری کرده‌اند:

  1. هدفتان را نمایان نمایید

یک کاغذ بردارید و بنویسید که، وزن کم کردن چقدر برای شما اهمیت دارید و چه تغییرات مثبتی در زندگیتان به وجود خواهد آورد؟ یادداشت کردن اهدافتان قادراست یادآور مناسبی برایتان باشد و به شما انگیزه می دهد.

  1. تغییراتی ایجاد نمایید

تمرینات خود را عوض نمایید. به باشگاه بروید و کلاس‌های ورزشی جدیدی را امتحان نمایید! اگر تمرینات فعلی برای شما کارساز نیستند شاید گونه تمرینتان ایراد داشته باشد.

  1. برای خود اهداف کوتاه مدت نمایان نمایید

در مسابقات شرکت نمایید، مثلاً مسابقات دویدن یا پرتاب وزنه! آمادگی برای مسابقات همیشه یک هدف عالی برای تناسب هیکل است که به شما انگیزه می‌دهد سخت تمرین نمایید.

  1. کالری ها را محاسبه نمایید

مواظب باشید که میزان به اندازه و درستی از کالری را به جسم خود برسانید. امکان پذیر است کمتر از آنچه فکر می‌کردید بایست غذا نمایید، یا امکان پذیر است به اندازه به اندازه غذا نداشته باشید، که شما را گرفتار سوءغذا می‌کند، و در این وضعیت شما به هیچ عنوان دیگر وزن کم نخواهید کرد.

دفعه بعدی که گرفتار افت کم شدن وزن شدید حتماً از این راهکارها مصرف نمایید، اما باارزش‌تر از تمام فراموش ننمایید که، عدد روی ترازو، شما را تعریف نمی‌کند و در نهایت فقط یک عدد است! آنچه که واقعاً در انتهای هر روز باارزش است، این است که شما تندرستی باشید.

آیا شما هم تا به حال این افت کم شدن وزن را تجربه کرده‌اید ؟ چطور بر آن غلبه کردید ؟ آیا تا به حال از روش‌های بالا مصرف کرده بودید ؟

برایمان کامنت بگذارید و از تجربیات خود به ما بگید.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد